۰

بازدید ریاست محترم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از خانه قرآن کرامت رضوان درگز


 

بازدید ریاست محترم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

 

در راستای حمایت و توجه بیشتر به فعالیتهای قرآنی ، از خانه قرآن کرامت رضوان شهرستان درگز توسط رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،  بازدید بعمل آمد.

دوشنبه 3 خرداد 1400 ریاست محترم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جناب آقای حجة الاسلام صاحبقرانی به همراه ریاست محترم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درگز جناب آقای حجةالاسلام  خوش خلق و کارشناسان قرآنی و همراهان محترمشان به خانه قرآن کرامت رضوان آمدند و از آنجا بازدید کردند. وی ضمن دیدار با مربیان و مسئول این موسسه ( سرکار خانم ناصریان)، از نزدیک در جریان فعالیت های قرآنی این موسسه قرار گرفت و پیرامون مسائل قرآنی در منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

 

 مدیریت محترم خانه قرآن کرامت رضوان سرکار خانم ناصریان در این بازدید به تبیین فعالیت ها و اهداف و مشکلات پیش روی مؤسسه اشاره کردند و بیان داشتند: این خانه ی قرآنی از سال 95زیر نظر اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده و در طول سال در رشته های مختلف قرآن از جمله کلاس های روخوانی، روانخوانی، صوت و لحن و حفظ قرآن بطور حضوری و مجازی در حال فعالیت است و توانسته در این مدت قرآن آموزانی را تربیت کند که در مسابقات شهرستان و استان حائز رتبه های ممتاز شوند.

 وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه ی دانش آموزان، آموزش قرآن در رشته های مختلف در رده های سنی متفاوت حتی برای والدین قرآن آموزان،از جمله برنامه های این مؤسسه می باشد.

 حاج آقای خوش خلق نیز برنامه ها و فعالیت های موسسه را ستودنی دانستند و با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در این مؤسسه ، اظهار امیدواری کرد موسسات قرآن و عترت بتوانند با برنامه ریزی بهینه در تشویق و جذب اقشار مختلف به خصوص قشر جوان اهتمام لازم را به عمل آورند.

 گفتنی است که خانه قرآن کرامت رضوان درگز از سال 95 تأسیس شده و در حال حاضر فعالیت هایی را ویژه گروه‌های سنی ۶ سال و بزرگسالان ارائه می‌کند.

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی
​​​​​​​_________

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید