۰

در این وبلاگ، مطالب قرآنی -انیمیشن - سبک زندگی قرآنی-کلیپ - و نماهنگ های مناسبتی ویژه -داستان-نکات مربوط به حفظ قرآن رو میتونید جستجو کنید . از خواص آیات و سوره های قرآنی برای بچه دار شدن و ثروتمند شدن براتون میگیم و آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سمت شما دوستان برای بهتر کردن وبلاگ خودتان هستیم.

وبلاگ رسمی خانه قرآن و پیش دبستانی کرامت رضوان درگز​​​​​​​

حضرت محمد (ص)

حضرت محمد (ص)
حضرت محمد بن عبدالله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم)، از نسل حضرت ابراهیم (علیه‌السّلام)، آخرین پیامبر الهی، در ۱۷ ربیع الاول عام الفیل در شهر مکه به دنیا آمد و در سنین کودکی والدین خود را از دست داد و تحت کفالت پدر بزرگ و عموی خویش قرار گرفت و در جوانی به محمد امین شهرت یافت. نبی مکرم اسلام در سن ۴۰ سالگی به پیامبری برگزیده شدند و بعد از ۲۳ سال تلاش در راه اعتلای کلمه توحید و تبلیغ اسلام، پس از انتصاب علی بن ابی‌طالب (علیه‌السّلام) به جانشینی خویش، در سن ۶۳ …
ادامه مطلب

حضرت سلیمان (ع)

حضرت سلیمان (ع)
  نبی الله   سلیمان (ع) از پیامبران بزرگ بنی اسرائیل  می‌باشد.پایتخت  او بیت المقدس در  شام  بود. خداوند نیروهای عظیم و امكانات بسیار در اختیار او قرار داده بود،‌تا آن جا كه رعد و برق و جن و انس و همه پرندگان و چرندگان و حیوانات دیگر تحت فرمان او بودند و او زبان همه آنها را می‌دانست و بر سراسر زمین فرمانروایی می‌نمود.
ادامه مطلب

حضرت یوسف (ع)

حضرت یوسف (ع)
حضرت یوسف (علیه‌السلام)، فرزند حضرت یعقوب (علیه‌السلام) بوده و از پیامبران بنی اسرائیل است. داستان حضرت یوسف (علیه‌السلام) در قرآن به عنوان «اَحسَنُ القِصَص؛ نیکوترین داستان‌ها» معرفی شده است.
ادامه مطلب

انیمیشن حضرت نوح

انیمیشن حضرت نوح
 حضرت نوح (ع)   حضرت نوح (علیه‌السلام)، نخستین پیامبر اولوالعزم بود که خداوند او را با کتاب و شریعت مبعوث فرمود. شریعت و کتاب او نخستین شریعت و کتابی بود که مشتمل بر قوانین و احکام الهی بوده است. حضرت نوح دومین پدر نسل کنونی انسان است و بجز آدم و ادریس که قبل از او بودند، نسبت سایر پیغمبران الهی به او منتهی می‌گردد.
ادامه مطلب

دسته بندی وبلاگ
​​​​​​​_________

بایگانی وبلاگ
______

لیست نوشته های وبلاگ

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید