۰

بازدید مسئول جبهه فرهنگی انقلاب ، جناب سید آقا موسوی



 

 مسئول جبهه فرهنگی انقلاب مشهد، جناب سید آقا موسوی و همراهان محترم و جناب آقای فخرایی رابط بزرگوار این عزیزان ،امروز 7 تیرماه 1400 از خانه قرآن کرامت رضوان بازدید داشتند.

در جریان این بازدید ، ابتدا جناب آقای موسوی شرحی از وظایف و امور مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بود ارائه دادند ، سپس  توضیحاتی توسط مدیریت خانه قرآن کرامت رضوان سرکار خانم ناصریان  پیرامون این مرکز با محوریت حفظ و مفاهیم قرآنی جهت قرآن آموزان و عموم علاقمندان ارائه گردید.

در ادامه توسط مسئول امور فرهنگی خانه قرآن کرامت رضوان ، جناب آقای فغانی ، گزارشی از روند تاسیس و فعالیت های حضوری و غیر حضوری آموزش علوم قرآنی در این مرکز ارائه دادند .

 در این دیدار راجع به نحوه تعامل و همکاری بین این مرکز و جبهه فرهنگی انقلاب ، بحث و تبادل نظر شد.

در پایان ، ایشان  از فعاليت هاي خالصانه مسئولين و مربیان اين خانه قرآنِ قرآني تشکر کردند و آرزوی توفیقات روز افزون برای فعالین قرآنی و همچنین همکاران این مرکز داشتند. 

 مربیان و مسئولین این مرکز قرآنی مردم نهاد، اظهار امیدواری کردند حافظان کلام نور در عمل به قرآن و پیاده کردن آن در زندگی پیشگام باشند.

یادآور می شود، پیش دبستانی و خانه قرآن کرامت رضوان شهرستان درگز  از سال 1395 با مجوز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، تأسیس شده و با مدیریت سرکار خانم ناصریان، از مراکز موفق در رشد و شکوفایی حافظان قرآن کشور می باشند.

 

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی
​​​​​​​_________

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید