۰

هفته قرآن و عترت و حضور در دفتر امام جمعه محترم

هفته قرآن و عترت و نماز و حضور در دفتر امام جمعه محترم شهرستان

هفته قرآن و عترت در دفتر امام جمعه

خانه قرآن کرامت رضوان در روز یکشنبه 20 آذرماه 1401 ،  به مناسبت هفته قرآن و عترت و نماز ، با امام جمعه محترم شهرستان درگز دیدار و گفتگو کردند.

ابتدا سرکار خانم ناصریان، مدیریت این مجموعه قرآنی ، ضمن تبریک این ایام ، به بیان فعالیتهای قرآنی انجام شده پرداختند و اینکه چطور با توکل بر خدا و اهل بیت علیهم السلام و همچنین همکاری مربیان نمونه این مجموعه توانسته اند اقدامات درخشانی را در پرورش حافظان قرآن بر دارند. و در ادامه ، همکاری مسئولین این شهرستان را برای اقدامات طراحی شده در آینده  خانه قرآن کرامت رضوان را خواستار بودند.

جناب آقای فغانی نیز بعنوان مسئول امور فرهنگی و مربی گروه سرود کرامت رضوان ، از همکاری و توجه امام جمعه محترم شهرستان به بحث قرآن و فرهنگ شهرستان تشکر کرده و اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر را به اطلاع ایشان رساندند و از برنامه های سالهای آینده در حوزه قرآن و کودکان خبر دادند که انتظار همکاری مسئولین نیز مورد انتظار بود.

سرکار خانم ها رهدار ، نوروزیان ، خدا رحمی و رهدار نیز بعنوان مربیان فعال و ممتاز در این مجموعه آموزشی نیز به نکاتی در حوزه قرآن و پیشرفت در خانه قرآن کرامت رضوان اشاره فرمودند.

حاج آقای ایروانی، امام جمعه محترم شهرستان درگز، ضمن تبریک ایام هفته قرآن و عترت و نماز ، از فعالیتهای درخشان خانه قرآن کرامت رضوان تقدیر و تشکر کردند و فرمودند: در جامعه ای که خانواده ها و خصوصا فرزندان ، در معرض آسیب های مختلف اجتماعی هستند ، نیاز به یک مکانی که خانواده برای تربیت فرزندش به آن اعتماد کند و آموزه های دینی مورد توجه قرار گیرد مورد نیاز بوده که خانه قرآن کرامت رضوان با شروع فعالیت خود در حوزه پیش دبستانی نیز توانسته در این حوزه ممتاز عمل کند . ایشان ضمن بیان حمایت های خودشان در این حوزه از خداوند آرزوی موفقیت های بیشتر خانه قرآن کرامت رضوان را آرزو داشتند.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

نوشته های اخیر

دسته بندی
​​​​​​​_________

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید